Meld je aan

En mis helemaal niets van het werk van Stichting Vluchteling. Vanaf nu houden we je per e-mail op de hoogte van actuele crises, onze acties, de resultaten die we bereiken en van onze evenementen.
Gemiddeld ontvang je 1 à 2 keer per maand een bericht van ons.

page image

Meld je aan en ontvang voortaan nieuws, tips en acties per e-mail.

Persoonlijke gegevens

Privacy en SEPA

Persoonlijke gegevens

Stichting Vluchteling gaat zorgvuldig om met je persoonsgegevens. Deze gegevens worden niet verstrekt aan derden. Wij gebruiken ze om je te informeren over onze activiteiten of om jouw steun te vragen. Indien je jouw telefoonnummer hebt ingevuld, kan St. Vluchteling je bellen om je te bedanken en/of om (extra) steun te vragen. Klik hier voor meer informatie over privacy

Betaalinformatie (uitsluitend bij machtigingen)

Door dit formulier te versturen, geef je toestemming aan Stichting Vluchteling (Laan van NOI 131, 2595 BM Den Haag, Incassant ID: NL46ZZZ411494860000) voor het sturen van een incasso-opdracht naar jouw bank om je bijdrage van je rekening af te schrijven. Als je het niet eens bent met deze afschrijving kun je deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen acht weken na afschrijving contact op met je bank (vraag je bank naar de voorwaarden).