Noodhulp: brand Cox's Bazar
met
...

Mensen konden door hekken niet ontsnappen aan de vlammenzee. Door deze brand in het vluchtelingenkamp Cox's Bazar is een treurig aantal doden en gewonden gevallen. 45.000 mensen zijn in één klap dakloos. We moeten helpen. Doneer nu!

Noodhulp: brand Cox's Bazar

page image

Geef wat je kunt

Steun met een eenmalige gift. Jouw hulp redt levens. Met je donatie draag je bij aan o.a. noodhulp voor mensen uit het vluchtelingenkamp Cox's Bazar in Bangladesh na de verwoestende brand. Samen maken we het verschil.
Privacy en SEPA

Persoonlijke gegevens

Stichting Vluchteling gaat zorgvuldig om met je persoonsgegevens. Deze gegevens worden niet verstrekt aan derden. Wij gebruiken ze om je te informeren over onze activiteiten of om jouw steun te vragen. Indien je jouw telefoonnummer hebt ingevuld, kan St. Vluchteling je bellen om je te bedanken en/of om (extra) steun te vragen. Klik hier voor meer informatie over privacy

Betaalinformatie (uitsluitend bij machtigingen)

Door dit formulier te versturen, geef je toestemming aan Stichting Vluchteling (Laan van NOI 131, 2595 BM Den Haag, Incassant ID: NL46ZZZ411494860000) voor het sturen van een incasso-opdracht naar jouw bank om je bijdrage van je rekening af te schrijven. Als je het niet eens bent met deze afschrijving kun je deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen acht weken na afschrijving contact op met je bank (vraag je bank naar de voorwaarden).