NOODKLOK: ONDERVOEDING ONDER VLUCHTELINGEN
met
...

Voor het eerst in vijf jaar neemt de honger in de wereld weer toe. Mensen op de vlucht verkeren op de rand van de hongerdood. We moeten nu in actie komen. Doe jij mee? Doneer en maak het verschil.

NOODKLOK: ONDERVOEDING ONDER VLUCHTELINGEN

Geef wat je kunt

Je gift draagt bij aan o.a. acute noodvoeding en behandeling tegen ondervoeding voor kinderen. Jouw hulp redt levens.
Privacy en SEPA

Persoonlijke gegevens

Stichting Vluchteling gaat zorgvuldig om met je persoonsgegevens. Deze gegevens worden niet verstrekt aan derden. Wij gebruiken ze om je te informeren over onze activiteiten of om jouw steun te vragen. Indien je jouw telefoonnummer hebt ingevuld, kan St. Vluchteling je bellen om je te bedanken en/of om (extra) steun te vragen. Klik hier voor meer informatie over privacy

Betaalinformatie (uitsluitend bij machtigingen)

Door dit formulier te versturen, geef je toestemming aan Stichting Vluchteling (Laan van NOI 131, 2595 BM Den Haag, Incassant ID: NL46ZZZ411494860000) voor het sturen van een incasso-opdracht naar jouw bank om je bijdrage van je rekening af te schrijven. Als je het niet eens bent met deze afschrijving kun je deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen acht weken na afschrijving contact op met je bank (vraag je bank naar de voorwaarden).